dimecres, 21 de març del 2012

DIA MUNDIAL DE LA POESIA. 21 DE MARÇ




LA MEVA ESCOLA

És el Ruiz Amado
l’escola que jo vaig,
per aprendre moltes coses
i amb els companys jugar.

A l’escola biblioteca hi ha
per llegir i coses consultar.
Pots endur-te molts de llibres
per llegir-los amb alegria.

El pati és gran i divertit
i pots fer-hi un gran partit.
Això és el Ruiz Amado
l’escola que jo vaig.


Joyce, Matías, Josep, Eliana i Angie.

EL DIMONI.

Heus ací:
Un dimoniet,
el primer,
ha arribat a l’infern.
I el dimoni que treballa al camp,
i la dimònia que passa pel pont
i el vell dimoni que seu en un marge de la caldera,
i fins aquells dimonis que en l’estretor de les fàbriques
tenen la sort de veure una mica de foc
han sabut la notícia.

Arnau

MONOSÍL·LABS

El cuc viu al cau.
El cau viu al roc.
El roc viu a la neu.

Al cel hi ha el sol.
Del sol surt llum i
pim pam, la neu ja no hi és.

I per què?
Perquè la llum del sol,
ha fet que la neu ja no fos.


Cristina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada